donderdag 4 april 2013

Sunshine

Dag lieve Bloggers,

Soms kan het leven zo mooi zijn! Als alles z'n gangetje gaat en je eindelijk het gevoel hebt dat je je ritme te pakken hebt. Als alles op rolletjes loopt en je eindelijk kunt genieten van de alledaagse dingen. Vandaag had ik zo'n momentje. Zo'n moment dat ik dacht van: oh, wat is het leven toch heerlijk! Naast alle moeilijke dingen vind ik dat ik het toch ook zeker verplicht ben om al mijn vreugdemomenten met jullie te delen. Want deze heb ik ook zeer zeker! 


Waarschijnlijk is dit toch wel het pluspunt van hoogsensitief zijn. De diepe dalen voelen dieper dan de bodem van de oceaan maar in de hoogtepunten kan ik zowaar de hemel aanraken. Het zit 'm in die kleine dingen. Emmanuel die al proestend zijn tandloos gekauwde stukjes peer op zijn kindertafel deponeert. En dan de glimlach die we elkaar uitwisselen wanneer we samen het één en ander gade slaan. Deze is onbetaalbaar! Die kleine 'klik-momentjes' vullen mijn hart met vreugde. Zeker als het zonnetje ook nog mee doet om haar warme stralen erop te belichten. Ja, dan is het leven werkelijk: wonderful! 




6 opmerkingen:

  1. Dankjewel lieverd :-) Ga ik zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mooie momenten, die kleine dingen die voor anderen zo normaal lijken, zijn gewoon echt niet normaal. Ze maken je dag, ze vullen je met vreugde en blijdschap, ze geven zin aan het er zijn, nee die kunnen niet zo maar normaal zijn.

    Draag die momenten diep in je hart en put er kracht uit om de keren dat het minder gaat, hier even verheugd van te kunnen worden.

    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier kan ik alleen maar Amen op zeggen Wil ;-) Dankjewel!

    Liefs,
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bedankt meis. Voor wie je bent, wat je met ons deelt.

      Liefs
      Wil

      Verwijderen
    2. Wat ontzettend lief Wil. Bouwt me heel erg op. :-)

      Verwijderen

Ik hoor graag je reactie!