zondag 7 april 2013

Handreiking


Toen ik vanmorgen op de website: www.epafras.net keek, kwam ik bovenstaande boodschap tegen. Ik kreeg het op mijn hart om dit op mijn blog te plaatsen. Waarom?
Omdat ik me realiseerde dat ik in mijn blog: "Mijn Jezus, mijn Vriend,' heb gesproken over Gods rechtvaardige maatstaven. God is een Heilig God én dit klopt ook. Maar Hij heeft zijn Zoon niet gezonden om ons te veroordelen of te oordelen naar Zijn eigen maatstaven. Nee, ten diepste heeft Hij Jezus gezonden om ons te redden van onze eigen zonde. Zodat we er niet langer slaaf van zijn, maar werkelijk vrij zijn.

Ik vind dit zo prachtig. God wil ons in de vrijheid zetten! Hij wil ons vrijmaken van het juk van de zonde. Hij wil ons laten vliegen als vlinders en wil dat we gelukkig zijn. Hij weet namelijk dat we werkelijk gelukkig worden als we vrij zijn. In Zijn liefde maakt Hij ons vrij!

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe. Geniet ervan!

Liefs,

Regina

2 opmerkingen:

  1. Hallo Regina,
    Ja wat geweldig is dit he.
    En fijn om door dit bericht weer er aan herinnerd en op gewezen te worden.

    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,

    Ik ben blij om te horen dat dit jou herinnerd aan het goede van God onze Heer.
    Dit was de reden waarom ik het heb geplaatst!

    Lieve groet,
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hoor graag je reactie!