donderdag 26 mei 2016

Muzikale inspiratie

Songtekst voor een lied, alleen ontbreekt de muziek :-) Ik kan helaas geen muziek instrument bespelen dus moet ik mij tot teksten beperken. Wellicht dat er iemand is die dit leest en denkt: 'hé, daar kan ik wel wat mee.' Laat het me dan vooral weten! Vooralsnog alleen de tekst...



Ik durf U niet te vragen, om een wonder te doen voor mij
Want wat als ik zou ervaren, dat er niks gebeurt bij mij
Hoe moet ik dan geloven, dat U hoort wanneer ik bid
Als U soms genadig antwoord, maar veeleer blijft het stil

Kan ik U wel horen, spreekt U wel tot mij
Zijn de wonderen die ik zie, ook bedoelt voor mij
Waarom geven ze me twijfel en zetten ze me niet vrij
Soms zou ik zo graag weten, waarom alles onduidelijk is
Ik wil U heel graag dienen maar verblijf in duisternis

Ben ik dan slechthorend, kan ik U niet verstaan
Doe ik iets verkeerd, pak ik het onjuist aan
Hoe kan het dat een ander, U zo goed en wel verstaat
En zoveel wonderen verrichten in Jezus Naam

Kan ik U wel horen, spreekt U wel tot mij
Zijn de wonderen die ik zie, ook bedoelt voor mij
Waarom geven ze me twijfel en zetten ze me niet vrij
Soms zou ik zo graag weten, waarom alles onduidelijk is
Ik wil U van harte dienen maar verblijf in duisternis


Ik weet, ik ben niet snel tevreden Heer, van Uw licht en Uw liefde
verlangt mijn ziel steeds meer. Leer mij dan verstaan, de fluistering van Uw stem,
zodat ik diep van binnen Uw wonderen herken

Leer me leven in geloof.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag je reactie!