woensdag 24 augustus 2016

Ik ben in dit land van verandering, waar alles onderhevig is aan tijd.
Ik loop door om zo de last te kunnen dragen, wanneer de angst mij omsluit.
Al struikelend richt ik mijn blik omhoog, waar Hij mijn hand vasthoudt in Zijn Alzienend oog.

Komen beproevingen op mij af als zware hagelstenen, dan weet ik slechts één ding:
Daar waar ik heen ga mag ik rusten, ik verkeer nu slechts nog in de ring;
In de bokswedstrijd van het leven, waar alle knock-outs mijn hart nog bezeren

Maar niet voor lang, niet voor lang, want ik ben straks voor eeuwig geborgen in een
zorgeloos bestaan. Waar vrede en vreugde samen dansen, oneindig hand in hand...
Naast de leeuw zal ik gaan liggen, in vrede herenigd door het Lam.

De tijd heeft het verloren van de eeuwigheid. Ze is haar macht daar kwijt.
Niet kan ze me meer plagen door me alsmaar op te jagen.
En als de tranen dan toch nog komen, omdat dit vooruitzicht nog niet is ontsproten.
dan kan ik mijn vrede vinden in Hem, want Hij is overal waar ik ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag je reactie!